Používáme základní cookies z Vašeho prohlížeče. Pokud budete nadále prohlížet tyto stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Radka Z.
Informace
Rám Eska 70tá léta
Vidlice Eska
Představec Zoom
Řidítka OEM
Brzdové páky XLC
Brzdy Saccon
Pedály Union
Řazení Shimano Tourney
Kliky SR Suntour
Náboje Force, Sturmey-Archer
Ráfky Remerx
Obutí Ralson
Sedlo Brooks Flyer Imperial
Cestovní rychlost 20 km/h
Posez vzpřímený 80°
Cenová hladina 12 000,-
O bicyklu

Radka chtěla vdechnout duši starému kolu a začala si takové shánět po bazarech. Postupně zjišťovala co chce a co ne až narazila na nás a zjistila, že chce unykát. A tak se zastavila u nás v dílně a zalíbila se jí zachovalá Eska z našich zásob. Radka je menšího vzrůstu a to jí limitovalo při výběru kola. Dorostenecká Eska jí sedla dokonale. Chtěla pět převodů, klasickou přehazovačku a dynamo v předním náboji. A co nejvíc matné černé. Pustili jsme se tedy do docela zásadní přestavby, protože původně měla Eska Pionýr jedinou rychlost a brzdilo se torpédem. Kolo jsme osadili spoustou nových dílů: kliky, přehazovačka, náboje, ráfky, dráty, pětikolečko, řidítka, brzdové páky, sedlo Brooks. Ale dobře ještě poslouží i starší brzdy Saccon a páčka řazení SIS Shimano. Na dynamo jsme připojili výkonná LED světla a kolo osadili blatníky a praktickým dvouramenným stojánkem. Posez je vzpřímený, což je příjemné na kratší a středně dlouhé jízdy a to je přesně to co je do města potřeba, sednout a jet v tom co máte právě na sobě. Tak ať se ti dobře jezdí Radko.